ŁADNI LUDZIE .
Zaczęłam myśleć . I okazuję się , że całkiem dużo te krótkie przemyślenia okazały . Np. to , że mam dużo w tym temacie do powiedzenia . Zaczynam moje wywody : )
Ładne kobiety
Zdania na ten temat są zawsze podzielone . Jedni mówią o naturalnym pięknie , drudzy o kilogramach tapety , tynku i murarz wie jeszcze . Co myślę ja ? Kiedy mocny , niedopasowany makijaż przysłania nawet najładniejszą twarz kobiety -to nie jest piękno . To czysta zaprawa murarska . Często ładne , zadbane dziewczyny kładą na siebie te wszystkie podkłady , korektory , cienie , tusze , bo myślą , że nie są ładne . Powód ? Dzisiejsze ideały . Praktycznie 3/4 gazet to photoshop . Prawda , że oglądając to można wpaść w kompleksy , ponieważ raz na jakiś czas trafi się uzdolniony grafik . Ale inna sprawa : częściej brzydkie kobiety pod wpływem chirurgii plastycznej , kosmetyków wydają się być ładne . Dzisiejszy świat coraz bardziej mnie przeraża . Kobieta , która jest ładna ma mniejsze szanse na znalezienie wartościowego mężczyzny od brzydkiej , ale dobrze zrobionej . Morał jest krótki i dobrze znany : jeśli chcesz znaleźć męża , chirurg plastyczny jest wymagany .
Przystojni (ładni) mężczyźni
Tu równie zdania się dzielą . Jedni mówią , że to pedał , drudzy , że bóg . A co ja sądzę ? Chłopak w rurkach , czy w full capie to niekoniecznie pedał . Po prostu taki styl mu się podoba i tyle . Gorzej jednak , jeżeli ma grzywkę , nosi vansy , rurki itp. , bo inni tak noszą . To już nie dość , że pozerstwo , to jeszcze może autentycznie być brane jako pedalstwo . W internecie jest mnóstwo memów , obrazków na ten temat . Najczęściej chłopaki to hejtują . Że niby prawdziwy mężczyzna to... Właśnie , prawdziwy mężczyzna . Gdzie taki jest ? To , że facet o siebie nie dba , pali , ale ma dziewczynę to nie znaczy , że jest prawdziwym mężczyzną . Moja definicja tego określenia jest taka : Johnny Depp . :x Musi mieć coś w sobie . I tyle . A z tego jaki morał wychodzi ? Być zadbanym ≠ być pedałem . Znowu długo , może nudno . Ehh , trudno . Muszę poćwiczyć , zdobędę wprawę .
Pomysły ? W komentarzach . Liczę na Wasze opinie .
~Nieogarnięta ☼
Bardzo ciekawy blog bd wpadac + obserwuję
OdpowiedzUsuńLicze na rewanż
loveit626.blogspot.com
Na pewno będę wpadać częściej :D
OdpowiedzUsuń+obserwuję
Mogłabyś zmienić kolor czcionki?
Jasne , już zrobione : )
Usuńmi się ogólnie podoba;)
OdpowiedzUsuńzapraszam na http://teenagersrainbowstyle.blogspot.com/
Pierwsze co chcę tu napisać to to że masz ładny wygląd bloga. ;D
OdpowiedzUsuńPrzechodząc do treści to też bardzo ciekawa. Ogólnie bloga masz ciekawego. ;>
Nie jest nudno, wprawę na pewno złapiesz, nikt przecież od razu jej nie ma ; ) Podobało mi się to co napisałaś o facetach i podzielam twoje zdanie w 100 %. Większość facetów uważa że ten "pedał" w rurkach z grzywką, który jest taki sam z siebie, bo po prostu mu się tak podoba jest od razu gejem albo lamą, tylko z perspektywy dziewczyn wygląda to zazwyczaj odwrotnie.
OdpowiedzUsuń+ obserwuję i na pewno będę czytać i komentować ; )
A następny temat to ... może ZACHOWANIA WOBEC OSÓB INNYCH NIŻ WIĘKSZOŚĆ ; )xx
I zapraszam do siebie :http://unexpectedloveisclose.blogspot.com/