Obserwatorzy

niedziela, 30 grudnia 2012

Dwanaście . Nie mogę wymyślić tytułu .

Hej ! Pojawiłam się w końcu . Przykra sprawa - google + się czepia , że mam nieprawidłowe imię i nazwisko , jakby coś mi się miało dziać z blogiem zakładam drugi , linka podam Wam jakoś . Przepraszam , że nie wchodziłam na wasze blogi , ale nie miałam internetu . Jak tam święta ? Jak spędzacie sylwestra ? Ja , swoją drogą , chcę życzyć Wam wszystkiego co najlepsze w 2013 roku , żeby był lepszy niż ten i żebyście wypełniali swoje pasje w tymże czasie . 
W razie usunięcia mojego konta będę pojawiać się jako Rozalia Vlogerka , gdyby coś , macie mój mail : nieogarnietavlogerka@gmail.com 

Buziaki ♥

~Nieogarnięta ^^ 

piątek, 21 grudnia 2012

Jedenaście . Przerwa .

Hoł , hoł , hoł !
Święta blisko . Wyjeżdżam . Nie będzie mnie od 22 do 27 grudnia . Ew. jeśli nie odzywałabym się dłużej , oczekujcie mnie w okolicach sylwestra . A wy jak spędzacie święta ? 
No , pomijając organizacje : Chcę Wam życzyć naprawdę wesołych , spędzonych w miłej , rodzinnej atmosferze świąt . Pięknego Nowego Roku , pełnego przygód i sukcesów . 
Bardzo dziękuję za komentarze one motywują mnie do dalszej pracy . 
WESOŁYCH ŚWIĄT ♥

~Nieogarnięta ♪

czwartek, 20 grudnia 2012

Dziesięć . Pieniądze i przyjaźń .

Jestem chora , trochę tracę wenę , ale napiszę trochę o przyjaźni i pieniądzach . Może wydawać się , że tematy nie są ze sobą powiązane , ale ciekawe co okaże się po głębszej analizie . 

Zastanów się . Jak  wybierasz , wybierałeś przyjaciół ? Czy w ogóle ich wybierałeś ? Czy po prostu zostawali nimi ? Większość moich przyjaciół to czyste przypadki , zaczynałam z nimi gadać i JEB  już przyjaciel . Ty też tak miałeś ? Myślę , że to najbardziej prawidłowa postawa . Nie oceniać po wyglądzie , pozorach , tylko charakterze . Teraz pomyśl kto w Twojej klasie jest najbardziej osamotniony , źle ubrany , dziwny itd. . Próbowałeś kiedyś z nim pogadać ? Poznać ? Niestety , większość powie -nie . Ja również , przykra sprawa . Ale myślę , że jest to zwykła ludzka mentalność . Skąd wiesz , że ta osoba nie ma świetnego charakteru , poczucia humoru ? No właśnie nie wiem , ale dziwnie się zachowuje . To zwykle przychodzi nam do głowy . Ale czemu nigdy nie próbowałam z nią pogadać (oczywiście chodzi o tą osobę , nie o moją głowę) ? Hmm . Za każdym razem myślałam "poradzi sobie" . Radziła sobie ? Niekoniecznie . Ale zawsze miałam pretekst : a to byłam zajęta , a to ona była zajęta . Znajome ? Czy Wy nigdy nie chcieliście tak z kimś pogadać ? Chwila . chcieliście . Ja właściwie nie chciałam . To jakieś wewnętrzne poczucie obowiązku , sumienie . Czyli sumienie mi tak każe . Czyli ja sama raczej tego nie chce ? Hmm . Raczej nie . Czyli jestem świnią , chamem i czym tam jeszcze ? Również raczej nie . Po prostu oceniam po wyglądzie , jestem człowiekiem . Prawda jest taka , że większość moich kumpli jakoś wyróżnia się z tłumu , ale pozytywnie . Są tacy ... oryginalni ? Ale inaczej niż przykładowo ten nieszczęśnik z mojej klasy . I teraz pojawia się pytanie : co do tego mają pieniądze ? Ano , mówi się , że przyjaciół nie da się kupić . Chociaż lepiej mieć przyjaciela , który dobrze się ubiera , ma pieniądze na kino , imprezy itp . , niż takiego , który średnio wygląda , źle się prezentuje , musi oszczędzać ... Właśnie . I teraz znowu nasuwa się pytanie : na pewno się nie da ? To nie zawsze odbywa się tak , że ktoś Cię przekupuje . Wystarczy sama świadomość , że ktoś coś ma . I już od razu jakoś lepiej się gada . Szczerze , dopiero teraz , jak zaczęłam to pisać , a nie o tym myśleć , wydaje mi się , że to jest jakieś posrane . Dlaczego wolimy kogoś kto dobrze wygląda , niż kogoś kto wygląda gorzej ? Przecież to zwykle nie od niego zależy .  Jaki z tego możemy wyciągnąć wniosek ? Nie oceniaj pochopnie . Ale trzeba być naprawdę kimś niesamowitym , żeby się tego trzymać w 100 % . 

Przepraszam , że ostatnio rzadko pisałam , ale choruję . Liczę na Wasze szczere opinie w komentarzach . 

~Nieogarnięta ☺

środa, 19 grudnia 2012

Dziewięć . Orientacje seksualne .

Dobry wieczór . Dzisiaj temat od xxStylesGirlxx . 

Homoseksualni 

Hm , nie uważacie , że to dziwne : lesbijki -symbol seksu , geje -budzą odrazę i niechęć .? Bo moim zdaniem tak . Moi kumple zawsze na widok naszej znajomej -lesbijki właśnie (z tym wiąże się inna historia , może potem) aż się ślinią , a na widok geja , od razu zaczynają cieszyć mordy , że pedał . Nie zrozumiem tego chyba nigdy . Mogę o sobie powiedzieć , że jestem osobą dość tolerancyjną i jakoś nie przeszkadzają mi geje , ani lesbijki . Chociaż te drugie ciut mnie w pewnych sytuacjach przerażają . Jakoś w czasach , kiedy chodziło się na pierwsze pidżama party (miałam koło 10-11 lat) koleżanka urządziła imprezę wychodzącą poza grono przyjaciół . Zaprosiła kilka dziewczyn z poza naszego grona . Oczywiście jak to na nocowaniu , grałyśmy w jakieś durne zabawy . Pamiętam , że zaprzyjaźniłyśmy się ze sobą bardzo . Chciałyśmy jakoś to przypieczętować . I wtedy jedna z dziewczynek wyskoczyła z propozycją całowania się po przyjacielsku . Wszystkie zapytałyśmy się o co chodzi , ta wytłumaczyła , że w którejś części "Ani z Zielonego Wzgórza" ktoś coś tam tak robił na znak przyjaźni . Jak książka tak mówiła , no to już kilka dziewcząt przystało na propozycje . Ja i kumpela organizatorka byłyśmy przeciw . Byłam dzieckiem już trochę uświadomionym , ciut już się orientowałam . Patrzyłyśmy jak one tam się całują . I wtedy dziewczyna , która to wymyśliła zaczęła mnie siłą wręcz przekonywać , próbować całować i w ogóle . Uciekłam do salonu , gdzie spędziłam resztę imprezy . Domyślacie się co to za dziewczyna wymyśliła ? Tak , właśnie to ta lesbijka . Od tamtego czasu trochę się ich boję , ale to chyba tylko moje odczucia .. 
No , w każdym razie jeżeli chodzi o homoseksualnych i ich dyskryminację , to nic się nie poradzi . Co z tego , że dwie kobiety mogą dać adoptowanemu dziecku o wieeele więcej miłości , niż dozna ono w domu dziecka ? Już nie będę się wywodzić nad różnymi opcjami , ale niestety -homoseksualni mają mniej praw od innych .

Dzięki za czytanie , to już 13 obserwatorów od piątku *.* Jeżeli ktoś ma propozycje tematów , piszcie na dole , staram się realizować. 

Dobranoc : )) 

~Nieogarnięta ♥

poniedziałek, 17 grudnia 2012

Osiem . Rasizm .

Czołem . Dzisiaj temat zaczerpnięty od WiKa FriendForever . Znowu tematy mi się kończą , liczę na waszą pomoc . Nie ma tematów = nie ma notek :c 
Rasizm 
Czyli dyskryminacja osób innej rasy . Hm , teraz podejdźmy z punktu widzenia biologa . Najprostszym językiem , żeby Wam w głowach nie mieszać . Im większa ilość melaniny tym ciemniejsza skóra . To te wszystkie afery , wojny , itd. biorą się z podwyższonej ilości melaniny ? JACY LUDZIE SĄ GŁUPI . Szkoda słów . Teraz wyobraźcie sobie sytuacje : Wy rodzicie się z ciemną skórą . I co macie do gadania ? Nic . To nie od was zależy , a od waszych korzeni . Tym bardziej jak możesz wpłynąć na to , czy rodzisz się Żydem czy kimkolwiek innym ?! NIJAK . Rasiści są moim zdaniem żałośni . 
Tolerancja 
Jesteś gejem ? OKEJ .! Masz czarną skórę ? OKEJ . Jesteś łysy ? OKEJ . Masz jedną nogę ? OKEJ . I tak dalej ... Ale czy to się nazywa prawdziwą tolerancją ? Takie nie zwracanie na nic uwagi , tylko udawanie "żeby inni nie pomyśleli" .? NAPRAWDĘ ? Nie wiesz ? Odpowiem ci . NIE . Tolerancja jest to poznanie 'przypadłości' tej osoby i nie czepianie się tego . Gorsze , mimo wszystko , są osoby przeginające w drugą stronę . Widziałam nawet kilka takich komiksów , ale nie mogę ich znaleźć . Sytuacja jest taka : idzie sobie koleś przez ulicę , widzi kogoś innego i krzyczy "pedał" . Oczywiście nie powinien tego robić , ale to inna sprawa . Z drugiego końca ulicy idą "obrońcy uciśnionych" . I robią kolesiowi niezłą jesień średniowiecza z twarzy . No . Teraz zastanówmy się . To słuszne ? Również NIE . Tolerancja tolerancją , ale swoje własne zdanie trzeba mieć . 

Inna sprawa to nazywanie siebie nawzajem (w paczce przyjaciół) Murzynami , Żydami , Rumunami , Cyganami . To tylko żarty , nie są jakoś specjalnie szkodliwe . Ja (przyznaję się bez bicia) sama sobie żartuję o Rumunach czy Żydach , ale bez przesady . Nie robię tego obraźliwie , nie mam tego na celu . "Żryj gruz , Cyganie" -jedno z najsłynniejszych powiedzeń ostatnich tygodni . Aż tak każdego rani ? Sprawia mu przykrość ? I to jest właśnie cienka granica między żartami , a rasizmem .

Pamiętajcie o tematach w komentarzach . Jest mi strasznie miło , że tak Wam się podoba to , co piszę . ♥ 

Jaka u was pogoda ? U mnie zimnoo , śnieg pada :c 

~Nieogarnięta ☺

niedziela, 16 grudnia 2012

Siedem . Zachowania wobec osób innych niż większość .

No siema . Dzisiaj temat zaproponowany przez xxStylesGirlxx . 

Zachowania wobec mniejszych grup społecznych 
Zastanówmy się . Kim jesteśmy ? Do jakiej grupy społecznej należymy ? Jesteśmy hipsterami , metalami , a może plastikami ? Co to znaczy być grupą społeczną ? Jaka grupa obejmuje większość społeczeństwa ? 
Na bestach , kwejku , komixxach , mistrzach i 56546343 innych stron widzimy obrazki jacy wszyscy jesteśmy "krejzi" i jakie to mamy "fazy" , "odpały" , jacy w szkole jesteśmy fajni , mamy tylu kumpli . A jaka jest prawda ? Większość osób , która oglądając taki obrazek i wstawi go na tablicę robi to , aby inni zobaczyli jaka jest super . Trzymają się stereotypów , np. metal nosi glany i ma długie włosy , plastik nie ma mózgu . Teraz zastanawiacie się pewnie , co to ma do tego tematu . Ano , dużo . Chociażby zadajmy sobie pytanie "Jaka to grupa społeczna ?" , "Czy należę do niej ?" . To są właśnie pozerzy . Nie zaliczają się niby to żadnej z tych najsłynniejszych grup , ale sami jakąś tworzą . Niestety , przykro mi to twierdzić , są oni ponad połową społeczeństwa . I to właśnie oni oceniają mniejsze grupy społeczne . Czy to fair ? No jasne , że nie . Załóżmy , że w klasie ... II A jest 20 osób . W tym jeden metal , cztery plastiki , dwójka kujonów i dwójka hipsterów . I teraz zostaje nam jedenastu pozerów . Wystarczy , że jeden z nich spojrzy na metala i stwierdzi , że musi być satanistą , palić biblię , jeść koty . Reszta (tych dziesięciu debili) będą już na niego źle patrzyć . Tak właśnie rysują się sprawy w mojej szkole . Niestety , świat przepełniony jest debilizmem , tylko niektóre , samodzielne jednostki mogą się wybić . W tych czasach intelekt zanika . Przykro . Jak pozbywać się pozerów ? NIE DA SIĘ . Trzeba jakoś z tym żyć . Czasami nawet tego nie widać , ale takie osoby (szczególnie) na fejsie , tłiterze mają takie szalone i  ciekawe życie , a w szkole to banda nudziarzy , trzymających się w parach , trójkach . Ehh , znajome ? No właśnie . 
Co do innych mniejszości , trzeba być tolerancyjnym (ale w granicach rozsądku) . Jeżeli komuś podoba się bycie hipsterem , czy kimśtam (nie wnikam) to , za przeproszeniem , gówno mi do tego . Inna sprawa , jeśli zrobił to pod czyimś wpływem , albo bo to stało się modne . To pozerstwo . 

Napisałam się , ale myślę , że ogólny sens tej dyskryminacji <?> został przekazany . Nie umiem pisać . I koniec . : )) 

Miłej niedzieli , nie zapomnij , że jutro masz sprawdzian z chemii , biologii , matmy , kartkówkę z historii , odpowiadasz z fizyki . ♥ 

Narazky ^^ 

~Nieogarnięta ☺

sobota, 15 grudnia 2012

Sześć . Szybka organizacja .

Nie myślałam , że dzień po założeniu bloga będę mogła cieszyć się już taką popularnością . Teraz będą sprawy organizacyjne i kilka pytań do Was . 

Kontakt do mnie  
mail : nieogarnietavlogerka@gmail.com

Posty będę starała się pisać codziennie , co 2-3 dni . Jednak strasznie szybko kończą mi się tematy . Będę starała się zapowiadać wszystkie moje wyjazdy i nieobecności . 

Pytania do Was (odpowiedzi w komentarzach) : 

1) Co ile Twoim zdaniem mają być posty ?
2) Co powinnam zmienić w blogu ?
3) Jaką tematykę powinna mieć kolejna notka ?
4) Co zainteresowało by cię w poście ?
5) Twoim zdaniem moje posty są ciekawe ?

No to tyle . Szybka organizacja . Jutro , już zapowiem będą mniejszości społeczne wśród większości . Zobaczymy co mi wyjdzie . 

I ostatnie : czytam wszystkie wasze komentarze . Strasznie podnoszą mnie na duchu . To niewiarygodne , że komuś podoba się to co piszę . Jest mi tak ... miło <?> . :') 

~Nieogarnięta (po raz setny dzisiaj) ♪

Pięć . End of the world .

Dobry wieczór . Ahh , zaszaleję dzisiaj , walnę czwarty post . Strasznie cieszę się , że podoba Wam się moja marna twórczość . Mam ostatnio słabe dni , wydawało mi się , że posty są nudne . Jak mi przejdzie postaram się o coś ciekawego . Pomysł na tego posta od Karo . 

 Koniec świata 
Niby nikt nie wierzy , każdy się boi . Ale czy to możliwe , żeby w ciągu jednej chwili zniknął cały świat ? Nasze życia ? Marzenia , plany ? I to wszystko przewidziane przez jakieś plemię , które chodziło po drzewach w spało w szałasach . Brzmi nieprawdopodobnie . Jednak wśród medialnej wrzawy jak wokół tego 'wydarzenia' panuje ludzie zaczynają najzwyczajniej w świecie głupieć . Czy należy się bać ? Nie wiem . Jestem osobą wierzącą , uważam , że końca świata nie da się przewidzieć . Przeżyłam już kilka(naście) takich dni i jakoś żyję dalej . Planuję mieć miłe święta . Jednak 21 grudnia to nie będzie specjalnie miły dzień . Moim zdaniem to zbyt nierealne , żeby Ziemia wybuchła , została zniszczona czy cokolwiek innego . Po prostu najlepiej w to nie wierzyć . Bo według kalendarza Grudniów , koniec świata będzie w maju . : )) To mimo wszystko głupoty , nie wierzę w takie rzeczy jak przewidywanie przyszłości , wizje , itd . Jestem po prostu realistką . I cieszę się z tego . 

~Nieogarnięta ♥

Cztery . TAG : 40 przypadkowych pytań .

Umieram z nudów , postanowiłam zrobić TAG 40 przypadkowych pytań . Może przez to bardziej mnie polubicie , zobaczycie jaka jestem poza postami . 
No to start ! 


1. Gdzie byłaś 3 godziny temu?

Byłam w domu , chyba jadłam obiad .

2. Czy kiedykolwiek zjadłaś kredkę?
Nie , chociaż w przedszkolu zdarzyło mi się zjeść serwetkę : ) 
3. Czy w odległości 3 metrów od ciebie jest coś różowego?
I to ile rzeczy ! :o Długopis , tusz do rzęs , budzik , poduszka , lusterko , perfumę . c:


4. Czy masz na sobie skarpetki?

Nie , nie mam , za to mam bandaż elastyczny -mam skręconą nogę .

5. Czy byłaś w kinie w ciągu ostatnich 5 dni?
Nie , byłam tydzień temu w kinie 5D .


6. Czy jest ci gorąco?

Nie , jest mi okropnie zimno . <brrr>

7. Co było ostatnia rzeczą jaka miałaś do picia?
Heheheheherbata ♥

8. Co ostatnio jadłaś?
Obiadek , placuszki ziemniaczane ^^

9. Gdzie byłaś w zeszłym tygodniu w tej chwili?
Albo w drodze do domu , albo w domu .

10. Kim był ostatni gość w twoim domu?
Sprzątaczką : D

11. Czy tęsknisz za kimś teraz?
Tak .

12. Jakie są twoje plany na dzisiejszy wieczór?
Gorąca czekolada + kaloryfer .

13. Kto ostatnio napisał ci komentarz na facebooku, nk, lub innych portalach?
Na fejsie to koleżanka status , nk nie mam .

14. Co chcesz wiedzieć o przyszłości?
Czy będę chodzić z chłopakiem , który mi się podoba .

15. Czy masz na sobie jakies perfumy? Jezeli tak to jakie?
Mam . Stare , ale jare . Puma - I'm going . 


16. Czy byłaś w tym roku u lekarza?

A bo to raz ? : )

17. Gdzie jest w tej chwili twój najlepszy przyjaciel?
W domu . Uczy się . c:

18. Masz opalenizne?
Nieee . Jestem blada jak wampir przez cały rok .

19. Czy słuchasz teraz czegoś, jak tak to czego?

Słucham . Radia Zet : D

20. Czy kolekcjonujesz coś?
Kolczyki .

21. Kiedy ostatni raz zostałaś zatrzymana przez policje?
Przez policję nigdy , przez straż miejską dwa miesiące temu -za chodzenie po ścieżce rowerowej .

22. Czy piłaś kiedyś gorąca herbatę przez słomke?
Tak , jak byłam mała piłam tylko przez słomki .


23. Co napisałas w ostatnim smsie?

"Gdzie jesteś ?" do mojej przyjaciółki .

24. Lubisz ostre przyprawy?
Kocham . Ale mam strasznie przytępioną ostrość , prawie w ogóle nic nie czuję . :c

25. Kiedy ostatni raz wzielas prysznic?
Dziś rano . Żartuję . Jak wstałam . Czyli koło 12 . 


26. Czy jestes bogata?
Bogactwo to pojęcie względne . Ale patrząc ogólnie to jestem klasą średnią . 


27. Jaka jest u ciebie pogoda?
Sypie śnieg .


28. O której godzinie budzisz się rano?

Każdego dnia inaczej : > 
poniedziałek -7.30 
wtorek -8.10
środa -7.00
czwartek -6.00
piątek -9.00
sobota -11.00 - 16.30
niedziela -10.00 -12.00

29. Jaki był ostatni film, który widzialas?
W kinie 5D "Runaway" .


30. Jaki masz dzwonek w telefonie?

Mam kilka na różne osoby , ale ogólnie to Nirvana -Smells Like Teen Spirit .

31. Czy byłaś kiedyś w innym kraju?
Nie raz .

32. Masz rodzeństwo? Ile?
Mam siostrę i brata , i jeszcze dwóch braci .

33. Komputer stacjonarny kontra laptop. 
Nie wiem . Mam to i to , i każde ma jakieś plusy i minusy . 

34. Co planujesz jutro robić?

Poczytać trochę .

35. Kiedy ostatni raz płakałaś?
Dwa tygodnie temu .

36. Jakie jest twoje ulubione radio?
Eska Rock lub RMF FM .


37. co wolisz? Hamburgera czy kebaba?
Hamburger . 


38. Jaki jest twój kolor oczu?
Zielony .


39. Co robiłas o 24:00 w nocy?

Siedziałam na fejsie .


40. Masz zwierzęta? Ile i jakie?

Psa i dwa koty . 

To tyle . Mam nadzieję , że się podobało . 
~Nieogarnięta ☺

Trzy . Ładni ludzie .

Hej .! Znowu . Miałam następną notkę dodać jutro , ale właśnie przeczytałam komentarz z tematem . 
                         ŁADNI LUDZIE .
Zaczęłam myśleć . I okazuję się , że całkiem dużo te krótkie przemyślenia okazały . Np. to , że mam dużo w tym temacie do powiedzenia . Zaczynam moje wywody : ) 

Ładne kobiety 
Zdania na ten temat są zawsze podzielone . Jedni mówią o naturalnym pięknie , drudzy o kilogramach tapety , tynku i murarz wie jeszcze . Co myślę ja ? Kiedy mocny , niedopasowany makijaż przysłania nawet najładniejszą twarz kobiety -to nie jest piękno . To czysta zaprawa murarska . Często ładne , zadbane dziewczyny kładą na siebie te wszystkie podkłady , korektory , cienie , tusze , bo myślą , że nie są ładne . Powód ? Dzisiejsze ideały . Praktycznie 3/4 gazet to photoshop . Prawda , że oglądając to można wpaść w kompleksy , ponieważ raz na jakiś czas trafi się uzdolniony grafik . Ale inna sprawa : częściej brzydkie kobiety pod wpływem chirurgii plastycznej , kosmetyków wydają się być ładne . Dzisiejszy świat coraz bardziej mnie przeraża . Kobieta , która jest ładna ma mniejsze szanse na znalezienie wartościowego mężczyzny od brzydkiej , ale dobrze zrobionej . Morał jest krótki i dobrze znany : jeśli chcesz znaleźć męża , chirurg plastyczny jest wymagany . 

Przystojni (ładni) mężczyźni 
Tu równie zdania się dzielą . Jedni mówią , że to pedał , drudzy , że bóg . A co ja sądzę ? Chłopak w rurkach , czy w full capie to niekoniecznie pedał . Po prostu taki styl mu się podoba i tyle . Gorzej jednak , jeżeli ma grzywkę , nosi vansy , rurki itp. , bo inni tak noszą . To już nie dość , że pozerstwo , to jeszcze może autentycznie być brane jako pedalstwo . W internecie jest mnóstwo memów , obrazków na ten temat . Najczęściej chłopaki to hejtują . Że niby prawdziwy mężczyzna to... Właśnie , prawdziwy mężczyzna . Gdzie taki jest ? To , że facet o siebie nie dba , pali , ale ma dziewczynę to nie znaczy , że jest prawdziwym mężczyzną . Moja definicja tego określenia jest taka : Johnny Depp . :x  Musi mieć coś w sobie . I tyle . A z tego jaki morał wychodzi ? Być zadbanym ≠ być pedałem . 

Znowu długo , może nudno . Ehh , trudno . Muszę poćwiczyć , zdobędę wprawę . 


Pomysły ? W komentarzach . Liczę na Wasze opinie . 


~Nieogarnięta ☼

Dwa . System edukacji .

Cześć . Długo zastanawiałam się o czym ma być ten post . Dzisiaj starałam się chwilę pouczyć . Właśnie , pouczyć . Czy to szkoła przypadkiem miała być od nauczania ? Dlaczego my w domu , po powrocie z mordoru musimy się uczyć , robić jakieś kompletnie nieprzydatne w życiu zadania zamiast korzystać z życia ? Nasz program nauczania obejmujący klasy 1-6 szkoły podstawowej , 1-3 gimbazjum i I-III liceum jest po prostu beznadziejny . Przykładowo : po co dziewczynie w klasie 6 szkoły podstawowej przyda się wiedza o rozwoju mchu płonnika ? Po jaką cholerę II gimbazjalista ma czytać Quo Vadis ? Oczywiście nie wszystko . Są tematy , które trzeba umieć , bo mogą się przydać . Szkoła muzyczna . Na audycjach , historii muzyki są tematy o kompozytorach . Uczniom przekazuje się ich geniusz . Ich talent . Twórczość . Życiorys bez skazy . A jaka jest prawda ? Bach miał 20 dzieci . Tylko 10 dożyło do pełnoletności . Schumann pierwsze co ratował to siebie . Nie przejmował się dziećmi . Żonę traktował jak przedmiot . Kompozytorzy , muzycy lubili popić , zaćpać sobie , zabawić się wśród najstarszego zawodu na świecie . Ale tego nie przekazuje się uczniom , żeby nie niszczyć ich światopoglądów , ideałów . Jaki sens jest pokazywać tylko część informacji , i to jeszcze tą nie do końca prawdziwą ? Warto zastanowić się co w życiu będzie nam potrzebne , właściwie : czy to co robię aktualnie w szkole , na studiach ma jakikolwiek sens ? Czy nie uczę się wcale , mam 236554752625 zagrożeń , imprezy , zero reakcji na prośby rodziców ,  czy odwrotnie ; średnia 5,5 , zero życia towarzyskiego , tzw . noł lajf ? Trzeba wszystko umieć wypośrodkować . To , że już wiesz , że jakiś przedmiot nie przyda ci się w życiu to nie znaczy , że możesz go olać . Staraj się choć trochę , na trójkę . Program beznadziejny , system edukacji porąbany , ale ty nie musisz z siebie robić idioty . Więc , młodzieży : jako , że my jesteśmy przyszłością Polski , nie zidiociejmy do końca , bo to będzie koniec tego państwa . Amen .
Trochę zeszłam z tematu , ale mój przekaz o szkole gdzieś się pojawił . Także ten . c: 
Jakieś sugestie co do tematów ? Piszcie w komentarzach . 
~Nieogarnięta ♫☺

piątek, 14 grudnia 2012

Jeden . Kim jestem ?

Joł . Bez wstępów , beznadziejnych metafor i porównań zaczynam .
Jestem nastolatką . Celowo robię spację przed znakami interpunkcyjnymi , bo już się tak przyzwyczaiłam . Bloga zakładam , żeby pisać o wszystkim , przekazywać Wam moje poglądy na temat życia codziennego . To ABSOLUTNIE nie będzie pamiętnik , ani blog tematyczny . Nie pokażę mojej mordy , bo sama jej znieść nie mogę . W komentarzach dawajcie mi tematy do poruszenia , tagi jakie mogę robić . Whatever . No to tyle . 
Narazky . : ))
~Nieogarnięta ♥