Nie pisałam , ale to głównie przez brak czasu , pomysłów i problemy . Dzisiaj opowiem Wam co sądzę o wszystkich stereotypach kobiet .
18.18 -i tak nikt o mnie nie myśli :c
"Myśli jedno , robi drugie , chce trzecie " -prawda ? Niekoniecznie . Każda z nas jest inna , wyjątkowa . Nie każda , wręcz mało która jest taka , jak ukazują ją internety . To samo , że w trakcie okresu jest w stanie zabić . Niezrównoważona psychicznie , jej miejsce jest w kuchni . Czy tylko mnie to denerwuje ? Uważam iż faceci grubo się mylą , mówiąc o nas takie rzeczy . Jesteśmy jakie jesteśmy , zdarzają się nam gorsze dni , ale to nie powód , żeby robić z nas potwory . Nie każda z nas płacze co sekundę , nie wie co ma ubrać , jest tak bardzo wrażliwa , również nie każda z nas jest wyrachowaną , zimną krową . To się nazywa SZUFLADKOWANIE . Nienawidzę tego . Więc , dziewczyny , pozbądźmy się tego stereotypu , jest okropny !
~Nieogarnięta <: